Selam kızlar dünden beri post açıyorum ama 😄 dün resimde gördüğünüz en üstteki testi yaptım ve silik çizgi çıktı ilk 5 dakika da sonra başka markanın yaptım ve onlar negatif çıkmıştı bugün sabah diğer gördünüz testleri yaptım ve onlarda ilk 5 dakika da silik çizgi çıktı bu arada bu testler normal test erken gebelik testi değiller sonra adetim düzensiz 1 buçuk yaşında kızım var doğumdan sonra normal adet düzenim olmamıştı o yüzden 20 temmuzu baza alıyorum en son o zaman adet oldum doktora da gidecem ama biraz zaman geçmesini bekliyorum bu testlerin bozuk olma ihtimalleri yoktur değil mi 😄