Deletedmom_297 Mervekylr 6. Haftafan sonra duyulur genelde betaya odaklanmayın haftanıza odaklanın haftanız nedir ben 6+2 de duyamadım 8+ 0 da duydum
cizgilidefter Mervekylr biz az önce 6+0 olarak kalp atışımızı duyduk. Doktor dün ya da bugün oluşmuştur dedi. Dünyanın en güzel hissi 🌸🤍
efnanhiraa Mervekylr 9 haftaya kadar yolu var canım inllaha en kısa sürede duyarsın sende stres yapma sağlıkla gelsin
halitefe Mervekylr beta ile kalp atışının bir alakası yok beyanız çok daha düşük olup kese yine görebilirsiniz mesela veya çok daha düşğk betayla bebekte görebilirsiniz gebelik haftası önemli olan be hafta hafta gelişimi
yourpariah cizgilidefter merhaba hayırlı olsun bebeğiniz💕 devlette mi duydunuz özelde mi acaba makineler fark ediyo diyorlar
cizgilidefter yourpariah özelde. Hatta renkli ultrason bile açtı doktorumuz ama pek bir şey anlaşılmadı 😅 cihaz farkı olabilir belki de özel devlet arasında