Minik23 Merhaba kızlar bişey sorabilir miyim Bebeğe anne karnında kilo aldıran ne var ve ne kadar süre temeliyiz 36 bitiyor 37 ye girmek üzereyiz yardim ederseniz sevinirim
bebekteyaparimkariyerde Minik23 süt ve süt ürünleri tüket yumurta mutlaka güzel haşlanmış meyve özellikle muz ayva gibi.kaç kilo bukadar panik olmuşsun güZelim.kaşarı mutlaka ye çok faydası var diye duymuştum.
Minicik Minik23 bal pekmez yumurta süt veya taze sıkılmış portakal mandalin suyu bunları kahvaltımdan mumkun oldukca eksik etmemeye özen gösterin. protein ve kalsiyum agırlıklı beslenin .et tavuk balik süt kaşar vs..bakliyatda yemenızı tavsiye ederim
bebekteyaparimkariyerde Bugraefekan sen ve baba nasıl minyonmusunuz mesela genlede alakalı çünkü kilo ve boy
Bugraefekan bebekteyaparimkariyerde ben 158 eşim 180 cm kızım 53 cm 3400 doğmuştu hala çok uzun 4 bucuk yaşında yaşıtlarından iri yani. Şimdi oğlum olacak inslalh bu geriden geliyor küçük bebek olacak dendi herşey yiyorum sağlıklı besleniyorum ama yinede kilo almıyor bakalım haftaya ne olacak
Sareee Minik23 bnde aynı durumdayım canım aynı kiloda Cuma tekrar kontrol var bu hafta bu sayılan seyleri yemeye özen gösterdim bakalım sonuç ne olacak
MerveNural Minik23 cok kasmayin bu hftanizdan itibaren cok aliyor bende bi telasa düsüp yedim kasari muzu sütü bi anda cok kilo aldi simdi 39+3 olduk dogmuyor yemegi kesmek zorunda kaldim çünkü cok kilo alirsa 3.500 un ustune musait değilim sabredin duzenli yiyin sadece
Minik23 MerveNural yok ben biraz kilo aldım istiyorum ı yüzden yiycem ama nasıl hangi aralıklarla onu bilmiyorum
MerveNural Minik23 sabah kahvalti da kars kaşarı olcak ama bi kac dilim ondan 5 tane zeytin hi haslanmis yumurta yiyin. Öğlen 1 muz yiyin aksam yemeginde ne isterseniz onu yiyin ama sağlıklı seyler et tavuk vs. Gece uyumadan 2 bardak süt için
Vandb Bende bugun gittim haftaya gore 200 gram onden gidiyor dedi ama ben 2 aydir 1.5 kilo aldim bebek 3 haftada 1 kilo almis.boyum 174 esim 192 doktor dedi cok minyon olmasini.beklemeyin.Ama her sabah mutlaka yumurta tahin pekmek yiyorum kahvaltiyi cok onemsiyorum ama diger ogunler pek planli degil bazen 2 ogun bazen 3 ogun oluyor.Anladigim kadariyla genetik baya etkili o yuzden hic takma kafaya derim