sznhs neyazsamkii %60 ve üzeri artış oranı iyi sayılıyor bence gayet iyi hayırlı uğurlu olsun bence 1 hafta sonra keseyi görürsün
Deletedmom_297 neyazsamkii 12 ve 14 olan artış malesef kötü Ama diğer günler iyi artmış 4 gün değil 2 günde yaptırın
slnylmz96 neyazsamkii hayır bende dün kan testi verdi 26.3 çıktı cuma günü gideceğim tekrar bakalım ☺️ bi kez dış gebelik bi kez kimsayak geçirdiğim için korkuyorum doğrusu
neyazsamkii Deletedmom_297 farklı yerlerden verdim her defasında teşekkür ederim pazartesi vermeyi düşünüyorum yeterince yıprandım bu süreçte
Deletedmom_297 neyazsamkii farklı yerlerde verdiyseniz o yüzden farklı gelmiştir ama son artışlar iyi inşallah sağlıklı bir gebeliğiniz vardır ve devam eder 🥰