DuruDefne_mommy Caglabinay 6 yıl oldu hiç bir şey kullanmadım estetik dikiş olduğu için zamanla kendiliğinden kayboldu şuan incecik bir çizgi kaldı o kadar
Elovee contractubex başka hicbirseye bakma bile. Toplasan 10defa bile kullanmadim gercekten iz yok denecek kadar az. Biraz pahalı ama inanin değer