Nur124 bende geçem gittiğimde yanman var mı dedi yok dedim akıntın nasıl falan dedi normal dedim bişey vermedi, bazen ilaç vermediklerinde ilgilenmediler sanıyoruz ama bence gereksiz yere de kullanmamak gerekiyor bol su iç dedi, çok yüksek çıkmamış endişelenme bence, bol bol su iç ben kurudutta tüketiyorum sızım olmadığı sürece de normal artık