Pinaraydin_2969 Burdan da 14 haftalık halini paylaştım heeeerkes kız dedi çok ümitliydim ama erkekmis bebişim 🫠
Kabiyra00 Pinaraydin_2969 Sağlıkla alın kucağınıza, acısını yaşatmasın Allah 🤲🏻 Biz de bugün 19.haftadayiz. bacaklarını kapatmış gostermedi. Ama doktorun ön görüsü erkek. Ben kız istiyordum, eşimle kızım da erkek istiyordu. Nasip, Allah sağlık versin ☺️
Mavininbiri Pinaraydin_2969 Hayırlı olsun inşAlllah. İlk gebeliğiniz ile şuan ki arasında fark var mıydı peki?
Pinaraydin_2969 Kabiyra00 Amin inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım. Allah gönlünüze göre versin sizin de. Detayliya az kalmış o zaman netleşir umarım ☺️
Pinaraydin_2969 Mavininbiri Evet. İlk gebeligim suanki gebeligime nazaran daha kolaydı. Bu hamileligimde acı ve ekşi yemek istiyorum sürekli. İlk oğlumda et ve tatlı yerdim. Suanki gebeliğim daha ağrılı ve halsiz geciyor 18 haftalığım ve hala mide bulantısı ilacı kullanıyorum yani tamamen farklılar