Merhaba kızlar beklenen adet günümden bir gün önce test yaptığımda silik bir çizgiyle öğrendim yani önceki gün dün de kan vermeye gittim beta değerim 26.3 çıktı çok mu düşük korkuyorum daha önce bir dış gebelik bir kimyasal gebelik yaşadım 🥺 sizin değerler kaçtı benim gibi çok düşük değerle öğrenen var mı ?