Smyr_97 Trisomy 21 riski 2909 da 1 ihtimal cikti normalde 10000 cikiyomus cok korktum basina gelen varmi down sendromu ihtimali cikti boyle olan varmi cok morelim bozuldu
Nazzz1310 Smyr_97 banada aynısı oldu inanma ikili teste sonra benden doktor üçlü testi istedi her ihtimale yaptırdım temiz çıktı. Doktor ultrasyonda ense kalınlığına bakıp ve burun kemiği cikmismi ona bakması yeterli onlar iyiyse ikili test yaniltiyor
aylin_a Normalde 10 bin diye bir şey yok. Herkesin farklı çıkıyor sonuç. İlk gebeliğimde 1:33000 bin çıktı mesela Şimdiki 1:11219 çıktı . İkisi de düşük risk anlamına geliyor. Yüksek risk 1:250 ve altındaki sayılıyor Sizinki düşük risk
Smyr_97 2909 cikti düşük risk cikti ama normalde cok dusuk risk cikmasi lazımmış doktor baya korkuttu varda diyemeyiz yokda diyemeyiz 2909 kisinin icindesin falan dedi
Smyr_97 3 lu test normalde yapiyolar kardesime yaptilar ben sordum yok o yapilmiyor ddiler neyse ayrintili yaptrcam 1 ay sonra
Bebis7219 Bizdede ikili test yüksek çıktı. İkili test bir tarama testi bizde yüksek risk çıktı ama biz fetal dna yaptırdık Allah a şükürler olsun negatif çıktı. Korkmayın Allahın izniyle birşey olmaz. Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin