Yarın 36 haftalık oluyorum bugün doktor randevum vardı nst bağlandım ve sancım çıktı doğumhaneye yönlendirildim alttan açıklık varmı diye bakıcsz dedi gerçekten bu açıklık muayenesi benim travmam oldu artık sırf bu yüzden normal doğumdan sogudım,daha öncede bebeğin hareketlerini az hissediyorum diye bakılmıştı bize bugün bakıldı gerçekten dayanılacak gibi değil ölüyorjö sandım çok afedersiniz parmagını ittire ittire 1 dakika boyunca baktı sonra olmadı bakamadım rahmin geride dedi tekrar baktı gerçekten öldüm öldüm dirildim,acı eşiğim yüksek buna rağmen dayanamadım bendemi sorun var acaba gerçekten anlayamıyorum