minikmucizemm__ tatlıyı meyveyi ve karbonhidratı abarttıysan biraz ileride çıkması normal, benimde 28. Haftada 30 çıktı doktorum hem ölçüm yap dedi hemde yediklerine dikkat et dedi ekmeği meyveyi kestim tatlıyıda aza indirdim 3 hafta sonra gittiğimde haftasını yakalamıştı, biraz yediklerine dikkat et bence düzelir seninde