annemutlucocuk Selamlar kızlar, Anadolu yakasında var mı oturanlar. Naberise uygulamasından etkinlik oluşturmuş birisi buradan kim o:)
serayinci istanbuldayım ben de anadolu yakasınca cnm. bakayım dediğiniz etkinliğe güzel olur vallahi tanışıp bir kahve çay muhabbet ayol.