Aysunays Hgmom1 Baybars haric diğerleri çok güzel. Benim eşim de oğlumuz olursa Baybars koyalım filan demişti ama Baybars ismi baypas ameliyatı gibi geliyor kulağa🫣
Turuncukelebek Hgmom1 Baybars çok kötü ya eşimle kavga etmiştim bu yüzden seçenekler arasında en güzeli kivanc bence
Hgmom1 Aysunays sanırım bu erkekler Baybars ismini seviyor 🤣 eşim beğendiği için seçenekler arasına koydum ben de
Aysunays Hgmom1 Benim esimin de isim listesindeki en normal isim Baybars 🤣Tarihin derinliklerinden hiç duyulmamış konması mümkün olmayan isimler bulup geliyorlar genelde 😄