Yasprlr 4+5 te gidip kese görmeyeniniz oldu mu? Doktorum biraz erken dedi kese görünmeyebilir normal dedi kan tahlilini bakacağım dedi onda da belli olur dedi ama ben yine de bi tereddüt ettim
gunes1992 Yasprlr 7. Haftadan selamlar benimde her şey yolunda ama kese yoktu sonra kese gördğk bebek görmedik sonra 6+4 de bebeği gördük. Sabredin annesi görüncrk zamanla. 🫠