kızlar gebeyken lekelenme kanama yaşayıp bebişini sağlıkla kucağına alan oldu mu? 17 haftalık bebişim çok ama çok az lekelenmem oldu ebeler aktif kanaman yok rahat ol önceki kan birikmiş dedi doktor da dün kanama yaşanmasın diye koruyucu iğne yaptırdı bir hafta progestan fitil kullanıp bırakacağım. Lütfen dua eder misiniz sağlıkla kucağımıza alalım bebişimizi tek ihtiyacımız bu😔❤️🙏🏻