mamacitaa_ Konu başlığı olarak araştırmama rağmen bulamadım, doğum yardımına başvurmuştum bu ilk çocuk için tek seferlik 5 bin tl olana, onaylanmış. Bunun parasını nerden nasıl alıyoruz hiçbir yerde bilgi bulamadım alanlar aydınlatırsa çok sevinirim. 🌸
ikibaloglanannesi mamacitaa_ 23 Ağustos görünüyor ödemeler şu an ilk öğretmenim ailem uygulamasında. Yani onaylandı ise pazartesi halkbank vezneden kimliğiniz ile çekebilirsiniz.
mamacitaa_ deletedmom43191 şubeye mi gidip almam gerekiyor bi de onaylandığı gibi hemen yatıyor mu acaba?
mamacitaa_ Melosss_16 e devlet üzerinden doğum yardımı yazıp yönlendirilen siteden başvuru yaptınız değil mi? Bidaha deneyin isterseniz