Kabiyra00 garantili eski marka ise super 👌🏻 Bernardo yanılmıyorsam çekildi Türkiye pazarından. Ben çeyiz düzeli.cok oldu tabi, güncel durum nedir bilmiyorum 😊 benim günlükler puantiyeli mavi tutma yeri var, uç kısımları çelik
Ama iki kısmı birbirine bağlayan yerler soyuldu ve koptu. Bernardodan bahsediyorum 😊 karaca gunlukler de aynı, tutma yeri şeffaf, uçları çelik bir sorun olmaid onlarda. Sabah fotoğraf atabilirim şu an inanılmaz zor geliyor merdiven inmek 😄