ebru_s97 çok şükür ediyor, birkaç gün hastanede yattım gözlem amaçlı mantar enfeksiyonu çıktı ne yazık ki🥲 belki ona bağlıdır dediler fitil kullanmaya devam ediyorum bir sabah bir akşam şeklinde 🥲 umarım sizde de her şey yolundadır umarım sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder yüce rabbim🙏🏻❤️