cavbella Fulya12- çok heyecan verici böyle kesin tarihi bilmek🌸 ben de 36+2 yim normal doğum beklediğimiz için ne zaman gelir bilemiyoruz bekliyoruz da bekliyoruz 🥰
annebebek16 Gün vermek nasıl oluyor sezeryan için mi.. sezeryan olduğuna doktor nasıl karar veriyor ilk gebeliğim bilmiyorum hiç
Fulya12- annebebek16 çatı muayenesi yapıyo darsa yada riskli gebeliklise vs onlarda sezeryam ya da tercih vajinal da sen değil bebek ne zaman gelmek isterse bekliyosun
Nur124 Fulya12- benim de ilk gebelik .devlete gidiyorum doğum için ne zman konusmaliyim erken derler diye sormaya çekindim açıkçası 35+4 üm bu arada