Hanımlar herkese hayırlı günler biz bugün tam 36. haftamıza girdik amaaaa normalde cumartesi olan kontrolüme ani bi şekilde bugün gittik ve doktorum bebeğin iriliğinden dolayı 38+3 ten gittiğini artık kanalda ilerlediğini ve doğumu başlatmam gereken hangi tuş varsa onlara basmamı söyledi.. eğer haftaya kontrole kadar bebek 4 kiloyu geçerse sezaryene kayacağımızı (ki bende hep vajinal doğum odaklıyım) ona göre kendimi hazırlayacağımı söyledi. Suni ile de başlatabilirim ama elinden geldiğince bebek kendisi gelmek istesin 1 hafta içinde hareketlerini bol bol yap ihmal etme dedi. Şimdi benim doğumu başlatmam için neler yapmam gerekiyor ne yesem içsem ne hareketler yapsam ?