Hgmom1 Selam hamiş anneler 18. haftaya girdiik. Bulantılar yok denecek kadar az 🧿 Hareketlerini hissediyoruum 🥲💙
asyam134 Hgmom1 bende hep neden hissetmiyorum derdim tam 18 de çok net hissetti hemde öyle böyle değil elimi koyunca yumru var durduğu yerde 🥹
Engusa İlk gebeliğiniz mi hareket hissetmek nasıl? Benim de 18+5 hareket mi bilmediğim arada sırada karnımda belli bir yerde bi sızlama oluyor anlayamıyorum :)
fcngzz Sanki pıt pıt diye biseyler oluyor bende anlamadim ilk gebelik acaba tam.olarak nezmn hissedilir