Nevagibi Kızlar pcos var, ilk defa bu kadar koyuluk görüyorum testi yaparken yumurta akı kıvamında akıntıda oldu, bence yumurtlamaya az kalmış siz ne dersiniz? Pik mi sizce
tahamommy Nevagibi değerlendir mutlaka canım yumurtan büyümüş çok büyümeden de çatlayabilir ve tutar yarında yap yine test
Nevagibi tahamommy bende öyle düşündüm ilk defa böyle koyu görmüşken kaçırmam değerlendirirm mutlaka 😆
Nevagibi tahamommy canım bugün tam piki gördüm havuc yerine suyu içsem faydalı olur mu bide dünü değerlendirdik yarın çatlarsa yarınıda değerlendircez mecbur 4 gün üst üste ilişki sperm kalitesini düşürmez mi acaba direkt yarın sabah mı değerlendirsem bilemedim
Lovebaby27 Az kalmış pike canım 1.2 gün içerisinde olur muhtemelen bende pcosluyum inşallah bebeğimiz olur
Nevagibi tahamommy aiyy evet yemeye başliyim ama tam büyümemiş olma ihtimali yoktur herhalde acaba yarın mı havuca başlasam
tahamommy Nevagibi olur canım sen yine yarın test yapalım bakalım pik olur inşallah ben pik olduğunda çatlayana kadar yumurtlama masajıda yapmıştım aklında bulunsun, bir gebenin günlüğü sayfasında var instada
Nevagibi pembelotus evet öyleymiş çok gördüm böyle çok koyu çıkmadan gebe kalanları o yüzden ümitliyim 🤩