Filizertgrl canım inşallah geç döllenme dedikleri şeydir bebiş olur inşallah😔😇 ben de bu hamileliğimden önce kimyasal gebelik diye bişey yaşadım kan testinde 1 aylık gebe görünüyodum ama ulturasonda bişey yoktu dr kimyasal gebelik yaşıyosun dedi o nedir dedim bi döllenme olmuş ama rahime tutunamamış rahime giden kanallarda kalmış o yüzden çok sürmeden kanamam olmuştu ondan bi ay sonra yine hamile kaldım ve şuan 5 gün kaldı doğuma
Rabbim sanada hayırlı haberler versin inşallah 😘