mrvrm farklı doktorlara gitmiş biri olarak söylüyorum ,ultrasonda kistik yapıda birden fazla yumurta gözüküyor .Bende yıllardır muayeneye giderim,yoktu böyle bir teşhis .Kullandığım takviyeler sonrası çıktı,ama çok şükür doğal gebe kaldım .Elinizden geleni yapın ama karamsar olucak bir durum asla yok ✋çok yaygın bir durum çünkü .. Ama tetiklediyse tiroid ilacınızı ve takviyenizi ihmal etmemenizi tavsiye edebilirim