afroo biz üç senedir deniyoruz olmuyor daha öncesinde bir kimyasal gebelik oldu ardından hsg çekildiğim ayın sonunda hamile kalmışım 5 haftalık düştü ne yazıkki kese yapısı bozuktu şimdi bu ay klomenle denedik birden fazla yumurta büyüdüğü için iğnemi olamadım çatlayabilir kendiliğinden sen değerlendir dedi doktorum bekliyorum hakkımızda hayırlısı olsun eğer bu ayda olmazsa aşılama yaptıracağım bir kere denemek istiyorum aşılamayı eğer tutmazsa direk tüp bebek tedavisine başlamayı düşünüyorum bitanem