kızlar doktorum son kez beta baktırmamı istedi ama beta değerimde >15.000 yazıyor tam değer yazmıyor, bu 15.000 den fazla değer ölçülmüyor demek mi ? 2 kat artış var mı diye tam değer bakacaktık aslında ama tam sayı yazmıyor.. hastaneyle mi alakalı acaba