Cnsmv cnslmcht 6+0 bu gün Göğüslerde ara ara hassasiyet oluyor ama bu gün oda azaldı bazende adet sancısı gibi sancı anlık oluyor başkada belirtim yok
isimsiz19 cnslmcht 6+2 tüm kaşık ağrısı karın ağrısı göğüsler zaten felaket ha birde bel ağrısı bugün bebişi görmeye gidicez inşallah dua edin hem bebeği görelim hem kalbini duyalım❤️🙏
isimsiz19 cnslmcht kızlar sizde benim gibi misiniz ya bulantı falan yok korkuyorum herhangi bi tiksinmede yok erik aşerdim sadece
Melisssa3 Aynı günümüz ve haftamız hayırlısıyla sağlıkla kavuşalım 💕 benim kasık sızlamam oluyor ara ara göğüslerim felaket onun dışında hamdolsun bir şikayetim yok😊
cnslmcht Cnsmv benim de aynı şekilde ara ara geliyor ağrı doktor normal dedi ama işte panik yapıyor insan yaşayan var mı diye öğrenmek istiyor
Mineldeva0 isimsiz19 bende 6+3 Bugün gittik ve tarifsiz bi duygu ya doktor duydu sesini minicik bize de duyurdu bugün sizde sevinin inşallah haberinizi bekliyorum 😍
tubaysr20 isimsiz19 6+4 benimde hiç bulantım olmadı bas dönmemde az oldu sadece göğüslerde ara ara hassasiyet oluyor
Masalminik isimsiz19 canım herkesin başka başka kimi kadın hiç belirti olmadan 9 ayı geçirir kimisi benim gibi kimyasal gebelikte bile bulantıdan yere yapışır. Tamamen yapıyla alakalı. Şikayetin yoksa çok şanslısın
Mineldeva0 isimsiz19 bende de yok canım sadece kaşık ağrım ve bu iki gündür bel ağrım başladı kalp iyice oluşup tımından sonra oluyor diyorlar kimisinin hiç olmuyor
Masalminik cnslmcht 6+3 kasıklarım ve göğüslerim çok feciydi bugün biraz sakinledi. Bulantı ve baş dönmesinden şimdiden bıktım umarım uzun sürmez
isimsiz19 Masalminik bakalım inşallah bi bebeğimi görsem onun için herşeye değer bir boş gebeliğim var da Rabbim bana bağışlasın inşallah 🙏
isimsiz19 tubaysr20 5. Haftada gidip keseyi görmüştüm ama ben öncesinde 4+2 de küçük bi kese görmüştüm sadece folik asit için 5. Haftada gittim doktor bugün çağırdı 5 te gidicez çok heyecanlıyım ilk bebeğim
tubaysr20 isimsiz19 benimde ilk bebeğim bende 4+6 da gitmiştim sadece keseyi gördü doktor 30 ağustosta bir daha gideceğim belki bende yarın tekrardan görünürüm çok merak ediyorum durumunu