Nur124 ben sordum risk var dedi genelde prematüre olursa bebek risk daha büyükmüş ama ileri haftalarda ağozda pamukçuk veya pişik tarzı döküntü oluyormuş ama tabi her bebek farklı tepki verebilir dedi. Sezeryan istedim, vajinal mantar normal doğuma engel değil vucudun uygun ise sezeryana almam dedi bende araştırıp soruyorum içinden çıkamadım bu arada tedaviye asıldım dört kolla, siz sorarsanız beni de bilgilendirir misiniz acaba bana da farklı bir görüş olur