Beta hcg 27 çıktı 50 altı oluyor yani erkek olan varmı bu degerlerde ☺️
-Enise05 üst
-Enise05 86 ve erkek 😂 hurafe bunlar
-Enise05 benim 42 ama kız 😃
-Enise05 böyle olanlar yazsın lütfennn
erikarpuz tutanda çok olmuş aslında ama net bişey değil tabi 😂
reyhan03K yaa hiç tutan yok mu 😂
Ne alaka ya ilk kez duyuyorum 😂😂