karadeniz028 canım asla hevesini kırmak istemem sanırım hamile kalmayı isteyen birisin adetin beklediğim süreçte sürekli kafanada hamile kalma istediği olduğu için onu stresini yapıp gecikmenden olabilir çünkü 12 gün gecikmede hassas gebelik testlerde görünürdu diye düşünüyorum çünkü ben bı kere kimyasal geçirdim diğer ikinci aydan sonra çok olsun istedim yıllardır aksamayan adetim 4 gün gecikti hamileyim sandım heyecandan erken uyandığımda günler oldu ama negatifmis onun stresi geçiktomis olabilir