Selam kızlar
31 haftalık gebeyim ilk defa bu haftaya kadar bir gebeliğim geldi. Daha önce 3 kayıp yaşadım erken haftalarda. Neyse 28 haftalıkken nst sancım çıktı bende ağrı falan birşey yok. 1 gece yattım çıktım hastaneden. Şimdi karnım çok sertleşiyor bebek bazen çok hareketli . Bazen hareketlerim çok kısıtlanıyor . Ben suyum gelmeden. Nişanım gelmeden nerden anlıycam doğumun başladığını. 🙈😆