Babymom8 Enfeksiyonlu gebelik planlayanlar birbirimize destek olalım ya biz neden sürekli enfeksiyon yaşıyoruz
vilanelle Babymom8 şanssızsınız:D allah kolaylık versin bacım ben hayatımda bi defa oldum hayata küstüm
vilanelle Babymom8 ben bazen gelir gibi oluyo batikonla pamukla kendşmi siliyorum gelmeden gidiyor sen de bi dene istersen
Moz Babymom8 enfeksiyondan kasıt yeşil akıntısı ise evet.Koku kaşıntı yok.geçen sene ağustos ayından beri var
Babymom8 Moz koku kaşıntı bende de yok şükür sadece yeşil akıntı peçeneyle sildiğimde içine doğru yanıyo gibi oluyo sadece kasık ağrım çok bide
vilanelle Babymom8 evet hem de iyice siliyorum sonra yıkamıyorum hemen biraz batikon kalsın orda istiyorum, gününde geçiyo