Ahsen1625 ya iştahla alakası yok aşkısı
Aniden oluverdi
Herzsman yediğim gibi yiyorum
Ekstra bişe yok
7 tane vitamin kullanıorm onlar ayrı şişirdi
Yani bende anlamadım
Diyetisyenede gittim önüne geçemedim
40 günüm kaldı, hamileliğin başından beri çaba gösterdm ama artık saldım 😀