Turizm sektöründe çalışan var mı burda ben bugün işten ayrıldım şuan gidecek yerim yok evliyim ama ev tutamadık eşimle ayrı lojmanlarda kalıyoruz param da yok eşimde bende aylığı bekliyoruz mecbur bugün de müdür gelip akşama kadar lojmandan ayrılmak zorundasın dedi gidecek yerim param yok sokakta mı kalayım dedim beni ilgilendirmiyor ne yaparsan yap dedi normalde lojmanda 3 gün kalma izni olmuyor muydu ? Ben bir de bu otel yüzünden iş kazası geçirdim kalçam çatladı herhangi bir sorumluluk almadılar ve beni şuan da sokağa atıyorlar