Sumeyyeipek Kizlar tansiyonum 16.9 oldu doktor yatisimi verdi 2 gun hastanede kaldimm. Taburcu oldum ilac verdi doktor kullaniyorum ama korkuyorum bebegime bisey olur mu erken dogar mi diye. Birde rahim darligi var dedi moralim iyice bozuldu bu arada 25 haftalik hamileyim. Benim gibi yasayan oldu mu??
Ysn Sumeyyeipek tansiyonunuz bayagi yuksek tuz hjc tuketmeyin en az 3 litre su icin istirahat edin hep solunjza yatin ozellkkle yuksek iken karanlik odada solunuza dönüp yatin
Sumeyyeipek cok korkuyorum birsey olacak diye dusundukce sanki daha cook cikiyor tansiyonum insaallh duzelirim ve kizima birsey olmaz :( tesekkur ederim cevap verdiginiz icin