Bebepatra Haftadayım çoğu zaman yani bu haftada 3-4 sabah oluyor her kahvaltıdan sonra en az 1 saat tansiyon düşüklüğü yaşıyorum ayağa kalktığımda bayılcak gibi oluyorum oturduğumda yattığımda iyi hissediyorum doktor bunun olabilceğini söyledi aynı durumu yaşayan var mı aramızda