karamella_ Yapan var mı kızlar yada neler yaptınız sancılarınız olması için 37+2 günlüğüz doğsun artk doktorum gelişimi tamamlandı artık doğabilir dedi egzersizleri yapıyorum yürüyüşte yapıyorum normal doğum 2.ci doğumum olacak ilk gebeliğimde suniyle doğurdum
Parinas karamella_ aynı durumdayım yaa. 38+0 oldum. 37+3 de nişanım geldi. Ama hala gelen giden yok. Bende takipte olayım
3melekannesiyim karamella_ bnmde 39+6 daydım 2. Doğumda hafta sonu araya giriyordu Dr ptsi en geç salı ya kadar bekle gelmezse gel doğumu biz başlatcaz dedi çok korktum eve gidince ben kendim arastrmalarim sonucu bseyler yaptım ve faydasını gördüm 😁 İlk olarak vajinaya zeytinyağı sürüp orayı yumuşatıp perine masajı çok etkili eşiniz den yardım alabilirsiniz benim ki olmadığı için tek yapmaya çalıştım sonra ılık su da oturdum biraz sıcaktı çokta ılık değildi yani oturur pozisyonda oturdum orda da perine masajı yapmaya çalıştım squat yaptım canm acımasına rağmen devam ettim suda otururken nisanim geldi 1 gün snra suyum geldi hastaneye 4 cm açıklıkla gittim
atesvesu tahamommy deneyin bakalım belki faydasi olur ama doktorlar da diyor ki bol bol squat hareketi , eş ile ilişki öneriyorlar
tahamommy karamella_ bacım valla ben daha hiç denemedim ama vajinanın alt kısmına baş parmağınla biraz genişleterek yapman gerekiyor, youtubeda var videoları senin için zor olursa eşinde yapabilir
karamella_ @Parinas ördek yürüyüşü yap bol bol bende yapıyorum biraz belime ağrı giriyor çıkıyor yere yakın olduğu için yer çekimiyle iyi oluyor
Parinas karamella_ deniycem mutlaka. Derin çömelme yapıyorum bu activating labor egzersizindeki o da fayda ediyor gibi. Ördek yürüyüşünü de deneyeyim
karamella_ @Parinas bende o videodaki egzersizlere başladım ilk gebeliğimde çok yapmıştım bi faydası olmadı ama bakalım inşallah bunda faydası olur
Parinas karamella_ inşallah. Bi video izledim doktor merdivenleri 2şer inip çıkmayı ve aksak gebe yürüyüşünü de öneriyor bu kaldırımda yapılan. Onları da ekliycem bugünden itibaren belki denemek istersiniz
karamella_ @Parinas deneyim canım tez zamanda cook kolay kendi sancımızla doğurmayı nasip etsin rabbim dualarında beni de unutma canım 🙏