Bence avicenna sadece normal doğum için uygun sezeryanda pek iyi olduklarini düşünmüyorum. Epidurali bile sorduğum da gece anestezi doktoru orda olursa yapar ama her zaman orda olmuyor dedi. Ve gece suyum geldiği için yemek yemiştim aksamdan lutfen cok korkuyorum bayiltin beni dedim ama doktorum asla bayiltamayiz epidural olmak zorundasin yoksa organlarin hasar görebilir yemek yemissin dedi. Ama belki avicennada olsa doktor orda mi şansa yapacaklardı o yüzden tüm korkularimi giderdi başka hastaneyi tercih etmek🙏🙏🙏