greenofbroccoli Meral_63 360-400 gram arasıdır olağanı zaten, bu haftadan sonra daha çabuk kilo almaya başlayacak, korkma Kaşar peynir, avokado, çiğ ceviz (kavrulmamış) tüketebilirsen kefir vs. ekleyebilirsin beslenmene
Meral_63 Seymabyrm ay hadi İnşallah vala dünden beri aklıma takıldı korkuyorum bu sefer doktor iyi dedi ama anne yüreği işte 🥹🥺
Seymabyrm Meral_63 bende bi 377 az mı felan dedim forumda 450 olan görmüştüm ama doktor normal dedi, demekki normal dedim. Her bebek farklı olabiliyo bazısı çok iri oluyo genetik oluyor ben minyonum eşimde öyle o da önemli bence
deletedmom43191 Meral_63 bir sikinti olsaydi doktor soylerdi zaten suan 21 haftanin kilosunun yorumlanmasina gerek yok
Selim_Alparslan Mucizem_63 valla bizim doktor cok zor gordu kuzu. Elleriyle yüzünü sakliyordu karnıma biraz bastırdı bastırdı acmadi en sonunda biraz vurdu cihazla sonra irkildi çekti ellerini hemen yakaladı durdurdu🤭 cok tatlıştı yüzü tabi fotoğraf çekmeyi unuttuk🥹 şekerli şeyler iç ve tok git canım o işe yarıyor ben yapmamıştım 🫣
irem_zengn Meral_63 bizde 21 +2 yiz ve 628 gramız doktor tombik şişko bir bebek diyor bizimkisi de çok fazla sanırım 🤔