Birkaç sene kullandım , Endokrinolojy takipliydim. Dostineksle hamile kaldım zaten, doktorum hamile olduğunu öğrenir öğrenmez bırak hemen dedi. Zararı yok bunun ama prolaktini düşürdüğü için gebelik gelişmeyebilir. O yüzden testten sonra hemen bırakmak gerekiyor.