Yaklaşık 2 yıldır gebelik istiyorum korunmasız ilişkiye rağmen olmuyor eşimde sperm yetmezliği var bende sıkıntı çıkmadı tüm testlerimi verdim sadece rahim filmi çektirmek kaldı Regl olsaydım randevu almaya gidecektim ama Regl hala olamadım .Geçen ay temmuz 20sinde Regl oldum bu ay iki gün gecikmem var normalde hep düzenli olurum bu ay nıye böyle oldu anlamadım gebelik testi yaptım ama çizgi çıkmadı çok umutlanmıştım neyse önereceğiniz birşeyler varmı rahim filminden de korkuyorum