Anneyim6 Amniyosentez yaptırmayın çok riskli. Doktorunuz neden önerdi anlamadım. Çevremde de bende de bir çok kişide duydum hep sonradan geçer dediler, amniyosentez vs istemediler.
Bebekte böbrek büyüklüğü özellikle erkek bebeklerde sık rastlanan ve genellikle doğumdan sonra kendiliğinden kapanan bir durum.
Yine de erken sunnet yaptırmakta fayda var bebeğin böbrekleri rahatlar demişti doktorum.
Benimde oğlumun sol böbreğinde büyüklük vardı.
4.5 aylıkken kendiliğinden kapandı