Zge12 Silaaaamom2025 geçen sene benim arkadaşım doğum yaptı orda onun odası benim odama göre bi tık daha küçüktü. Ama oda memnun kaldı yaptığı doğumdan.
aylin_a Silaaaamom2025 evet doğrudur. Biraz daha büyük odalar için daha fazla istiyorlar. Yani 2022 de hastane 3500 tl istedi ve oda Acayıp küçüktü eşimle ikimiz ayakta duramıyorduk yer kalmıyordu. Yarım metre daha büyük odaya o zaman 1500 tl istediler.
Zge12 aylin_a kuzum sana nasıl bi oda denk geldi benim oda baya ferah genişti doğurana kadar yanımda annem kaynanam eşim bi tane teyze daha gelmişti gayette rahattık. Akşam ziyaretimede gelen kişiler oldu yani bi daraltı falan olmadı
aylin_a Zge12 sizin en büyük odalardan biriydi sanırım . Şans meselesi. Böyle odalar birkaç tane var.