Ben yozgat bogazkiyandan kayseriye geleceğim 2 li tarama için . Bogazliyandaki doktorum izne ayrıldı bu yüzden randevuda bulamadım perşembe kayseriye gelecektim zaten şehir hastahanesi sabah erken saatte sıra verirmi perşembe gününe randevu bulamadım