Sabrszanne3535 Hilalcelep hamileikte ıhlamur onerilmiyo diye biliyorum doktorunuza sormanız gerekir kimi doktor önermiyor ballı limon içebilirsiniz
bilges Hilalcelep ben çok ıcıyodum sonra doktoruma bı sorım dedım hayır dedı en fazla bı çay bardagı o da arada ıcebılırsın dedı bence doktruna bı danış canım
Senailhan Hamilelikte hiç bir bitki çayı önerilmiyor ıhlamur da aynı şekilde özellikle ilk 3 ay bilmeyenler de içebilirsin diye yanlış bilgi vermesin kötü birseye sebep olmak istemez kimse sonuçta
sebos Hilalcelep merhaba bana doktorum zencefil bal limon iç 1 bardak dedi herşeyin azı karar çoğu zarar meyve yeyin bol bol elinizi sık yıkayın geçer inşaAllah geçmiş olsun 😘😇😇😇😇🤗
Ades Hilalcelep canım bende 9 haftalığım doktorum ihlamur ve kuşburnu haricinde tüketme dedi. Şuan bende gribim ve ihlamur içiyorum her gün bir kupa