Minikeller38 tekdene gidiyorum şuan, muayene 1800 dü, doğum 30 bin lira. Eşim emniyet görevlisi, tekdenle anlaşmalı egm o yüzden %20 indirim oluyor sadece. Doktordan doktora değiştiğini yeni duyuyorum, arkadaşım aynı hastane farklı doktor yine aynı fiyata yapmıştı. Özlem katırcıya gidiyorum ben