merhabalar 14 temmuzda kürtaj olmuştum, bugün regl oldum bende. Bence ne kadar korunmanız gerektiğini doktora sormalısınız. Bize doktor herhangi bir enfeksiyon falan görmediği için 1 regl sonrası deneyebilirsiniz demişti. Allah en yakın zamanda sağlıklı bi şekilde mucizemize kavusmayı nasip etsin🙏🏻