arkadaşlar selam ben 2 kere spontan hamile kaldım y rahimliyim 2 kere düşük yaptım. 2. gebeliğim 7 haftalık olması gerekirken gelişimi 6.haftada durdu. aret bey takip ediyordu ve kürtaj oldum. patolojiye gönderdik ancak bebek sağlıklı olduğu söylendi. yani sebep ne olabilir, aret bey sağlıklı olsa da yüzde 10 düşebiliyor gebeliklerin dedi. bundan sonra spontan hamile kalma tüp bebek yaptır dedi. kendisine giden memnun olanlar tecrübelerini paylaşabilir mi?