Kızlar 2 yaşındaki kızımın 1 kolunu sivrisinek yemiş resmen 6 7 tane ısırık kabarcık olmuş sinek ilacıda sürüyorum genede banamısın dememişler bugünde kızımı oyun gurubuna götürüceğim kolunun öyle olmasını istemiyorum hızlı geçiren bir şey var mı kızarıklığı