Rose_07 Kızlar malum okullar açılıyor. Bir kızım var ve çalışıyorum. Hem ev,okul hemde iş birde hamilelik beni zorluyor. buzluğa attığınız ama buzluk kokusu olmayan tadı değişmeyen tariflerinize talibim. Kek, poğaça, kurabiye ne olursa. 🤗
Deletedmom_247 Rose_07 muffin kalıplarına cheescake yapıyorum,dereotlu poğaça yapıyorum ve içli köfte yapıp atıyorum. Başka diğer tarifleri hiç yapmadım canım ben.
Ceku256 Rose_07 katmer poğaça diye bir tarif var tarif sitelerinden bakıyorum bende hem bereketli hemde tadı çok güzel sadece biraz tereyağına kıymak gerekiyor ben margarin kullanmıyorum 🩷
Durumay1 Rose_07 elmalı kurabiye, börek ve poğaça yapıp buzluğa atıyorum koku falan şimdiye kadar hiç olmadı zaten güzel oluyor pratik oluyor
Miniksincapp Rose_07 buzluktan çıkarıp bekleyin 2 saate açılıyor zaten . Mikrodalga 2 dk sonra kurutuyor poğaçayı. Birde poğaçayı yaptıktan sonra ilk sıcaklığı çıkınca hemen atın buzluğa soğumasını beklemeyin.
Rose_07 yagizinannesii pişirip atıyorum ben. Poğaça kurabiye denedim daha önce kek denemedim onu da yapıp atıyorlarmış.